Spelkväll

Har lite ont i magen idag. Vaknade inatt o hade lite ont på vänstra sidan.. Går inte riktigt att förklara. Uppsvullen.
Var det kebaben igår kanske?

Idag blir det nog loppis. Oså måste, verkligen måste, jag köpa lite nya underkläder. Tydligen växer saker o ting när man är gravid. Hms.

Sen ikväll blir det spelkväll hos Pethra o Martin! Antagligen sista gången vi träffas vi 6 (Lilian o Patrik också) utan barn. Hon är ju about to pop anyday now! Typ. Beräknat till 18:e feb iof, men det är så snart så vad som helst kan ju hända när som helst. =) Det är så himla roligt att vi faktiskt kommer få barn samma år. Vem hade trott... ;)

Btw, bojkotta Harrys ni som känner att ni klarar er utan stället. I will.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Hihi, anyday now. ;) Jag känner mig rätt pigg idag, så jag är PÅ för kvällen! Ses sen!

2008-01-26 @ 10:45:28
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Rick

Ja gå inte till Gangster Palatset, har inte varit där på 1,5 år!

2008-01-26 @ 11:37:14
URL: http://Rille73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0