Tvillingar

Ska snart iväg och jobba. 2 dagar, sen ledig 3 dagar. Skööönt. Ska sova som fan! Hehe. Fast jag är nog inte lika trött längre, eller så har jag bara vant mig? Nej, men igår vare inte så farligt. Var inte mer trött än någon annan liksom. Men ja, får ju springa och kissa ca 5 ggr/natt så trött blir man ju hur som helst.

Helgen blir lugn och skön, som sig bör. Tänkte höra med dig Lilian om du hade lust att gå en promenad typ söndag dag eller nåt? Om inte tröttheten slår till igen. Hehe

En på jobbet sa igår, när vi pratade om att jag inte mår illa, att det är ju så tiiidigt än. What? Jag är ju i vecka 10. Det är ju nu illamåendet brukar börja avta. Men helt säker är jag ju inte än. Jag kan ju iaf vara säker på att inte få tvillingar. Då ska tydligen illamåendet vara stoooort. Bra det. Kristian såg mycket rädd ut häromkvällen när jag nämnde att folk får tvillingar. Haha. Han sa att då är livet förstört. ;-)

Nej, dags att gå.

Kommentarer
Postat av: Lilian

sönda låter bra.
slå mig en pling när du
känner att du inte är så trött.
kramis

2008-01-04 @ 12:41:47
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0