Vin

Nu är jag hemkommen. Kvällen var rolig! Vi spelade Yatzy och Uno. Längesen. =) Jag drack det alkoholfria mousserande jordgubbsvinet ikväll. Riktigt gott faktiskt! Mer som kolsyrad saft kanske, men det känns alltid lite lyxigare när det kommer i vinflaska.
Kvällen var i övrigt alkoholfri för de andra också, så när som på ett par glas rödvin till maten. Trevligt att det kan vara så ibland också. Särskilt när man själv inte kan dricka förstås. Pappa skulle upp o jobba imorrn så han fick smaka lite på mitt alkoholfria vin. Hehe
Nej men det är bra att det finns alternativ. Tråkigt att alltid dricka läsk eller juice.

Jag är riktigt trött nu. Såhääär länge är jag inte van vid att vara uppe när jag går upp så tidigt som 07. Nej, det är dags att lägga sig och läsa Hemmets Journal som jag precis fick av mormor. Hm. Har jag blivit gammal i förtid? ;)

Promenix med Lilian imorrn. Börjar bli en söndags-tradition. Trevligt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0