Bränder


V 35


Nu har vi vårat eget internet. Går väldigt mycket snabbare än det vi snikade på efter de gamla ägarna.
Men det är ju inget bredbandsbolaget, det går inte att komma ifrån. Däremot är det värt det. =)

Idag är det fika med Pethra som står på schemat. Sen efter det är det en tripp till barnmorskan.
Alltid spännande att se var vikten hamnat. Hehe
Och den här gången ska blodvärdet tas också, så vi får väl se om hon tjatar om järntabletter igen.
Om det inte är fruktansvärt lågt värde så kommer jag ändå inte äta dem. Jag är så glad över att min mage
fungerat klockrent under hela graviditeten. Vill inte förstöra det självmant nu de sista veckorna.

De sista veckorna... Ja det är ju verkligen så.
Började packa bb-väskan igår. Skrev ner en lista på vad det är vi måste ha med oss.
Måste tydligen fixa en ny patientbricka, för utan den får man inte föda barnet. ;)
Och hitta en mössa! Det ska jag kolla idag när jag ändå är på stan. Annars får det väl bli en fattimans-vit-vanlig.

Fan va bränder det varit i Slagsta helt plötsligt! 2 st i villa-området också. Läskigt.
Dock hade ju de varit anlagda, men de här på trumpetvägen var ju inte anlagda, så säker känner man ju sig ändå.
Sen är ju jag så jävla lättväckt, så det skulle aldrig kunna hända nåt här utan att jag vaknade direkt.
Det är sjukt hur snabbt man kan känna sig hemma. Det här känns så himla bra så det finns inte.
Uteplatsen (som nu också är möblerad btw) är det bästa som hänt. Ska bara försöka bli lite grön om fingrarna så man kanske kan fortsätta underhålla växterna som de gamla ägarna planterat... Men ja... vi får väl se hur det går. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0