Lille Ville

Min lilla fis-Ville och min älskade Kristian är det bästa som nånsin hänt mig. Fan va underbart det är att vara familj.
Hade aldrig kunnat ana. Gosh. Kärleken är för stor för att nånsin kunna beskriva.


Igår bar det av till markan. Damn va varmt det var. Ville fick stanna hemma hos pappa. Det var jobbigt, väldigt jobbigt, att åka ifrån honom så pass länge. Tårarna rann när jag sa hej då. Men som tur var så gick allt bra med att mata honom med flaska. Så skönt att veta att det inte blir några problem om/när jag är borta från honom.

Ska gå o se lillebrors teater på onsdag, så då ska mamma o pappa vara barnvakt. Första gången vi lämnar bort honom. Men det kommer gå alldeles fint. Han tar ju flaskan också. =)
Sen känner jag även att jag ser fram emot å-festen ännu mer nu när jag vet att han tar flaska utan problem.
Det ska bli roligt att gå ut då. Riktigt roligt. Och gud vad jag ska röka. Haha

Det blir mycket Ville-bloggande nu... men det är det mitt liv består av just nu så det är svårt att hitta andra saker att skriva om. =)

Imorrn får vi besök av Erika o Jimmy. Grillasej lite. Kul! De jävlarna är väl svinbruna förstås. Precis hemkomna från Spanien.

Äsch... jag har verkligen inget annat att skriva om. Haha


Kommentarer
Postat av: Pethra

Lovely! Familjeliv rockar. ;) Och klart du ska skriva om fis-ville, det är ju det vi vill läsa om! ;)

2008-07-27 @ 21:49:49
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0