Skitväder

Nu har jag skenan. Det kunde ta nån vecka eller mer innan man känner skillnad, sa hon. Så fort som möjligt, hoppas jag. Det här med att behöva operera var inte alls vanligt bland gravida, så det var ju skönt att höra iaf.

Förvärkarna har varit ganska kraftiga idag. Iaf om man jämför med innan. Känns inte alls som det har gått lång tid emellan varje. Så absolut inga tryckande kläder nu känner jag. Vilat mest hela dan. Japp... då vare igång med en till.
Jag får se det positiva i det, det är ju bra med förvärkar. Övning ger färdighet. =) Och jag passade på att öva lite andning förut också. Jag behöver nog ha mer ont för att det ska kännas som nån riktig hjälp. Men visst, jag blev ju mer avslappnad det blev jag.

Vilket jäääävla skitväder. Sitter hos mamma och pappa nu. De är på kryssning. Med det här vädret finns det ju inget annat att göra än att vila eller äta. Och skit, kom precis på att jag glömde vattenmelonen hemma.

Baby sitter hemma och väntar på elkillen. Sen hoppas jag han kan sova nån timme eftersom han ska jobba natt.
Han kom hem vid halv sju och gick upp vid tolv så nån timme till behöver han ju.
Jättetråkigt att sova själv hela veckan.

Imorgon ska vi iväg och skriva på faderskaps-papprena.

Haha, nu hör jag Sofia sitta och asgarva och kommentera det hon tittar på hela tiden.

Iaf, imorgon... Robin (Kristians lillebror) fyller också så dit måste vi en sväng. Kommer bli helt konstigt att se vår gamla lägenhet med andras grejer.

Jag har ju egentligen inget vettigt att skriva.




Ska inte sova över här inatt. Donny är tydligen ledig från teatern imorrn. Jag måste ju ändå vara borta en del på dagen imorrn så då kan jag lika gärna åka hem sen ikväll och sova. Han hade inte ens räknat med att jag skulle sova här så.
Men nu är det kebab på hemgång. Och så ville Sofia att vi skulle kolla på Bee-Movie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0