Förbandet

Nu har Kristian hjälpt mig ta bort förbandet och alla tejpbitar som satt på snittet. Och det ser faktiskt väldigt bra ut.
Läkt på bra. Fortf. psykiskt rädd för att det ska spricka upp, men jag förstår ju att det inte kan det.

Vi badade Ville ikväll igen. Den här gången va han inte lika nöjd hela tiden, men i det stora hela var han det.
Upptäckte dock strax efteråt att det var för att han var hungrig som han inte var så nöjd. Hehe
Min fina kille, han äter så himla bra. Fått lite tips med amningsnappen hur jag ska göra för att han inte ska spilla
ut maten på sidan. Sen får vi se om jag kommer använda den jämt eller försöka kämpa med att han ska sluta med den.

Eftersom jag var sååå duktig med att kunna ta bort förbandet och tejbitarna, så åkte Kristian och köpte american pizza. Han är fin han, min kille. =)
Vi känner oss ganska nöjda med att nuförtiden kunna dela på en small och det blir ändå en bit över.
Förr åt jag en small och han en medium. Då blev det alltid över så man åt dagen efter också. Glufs.

Bränner E.T just nu som vi ska sätta oss o kolla på. Längesen.

Imorrn blir det en promenad med vagnen för oss tre. Ville behöver också komma ut. =)



Suger på tummen. =)



Det här skrevs igår men funkade då inte att publicera.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas vi ses i kväll, mormor längtar efter Ville.

2008-07-23 @ 07:28:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0