Väntar

Här sitter jag och väntar på våra vitvaror. Isolerad... Hms. Fast jag tvättar och röjer undan lite, så helt i onödan är det inte. Sen blåser det nog lite väl mycket för att jag skulle vilja åka och bada idag ändå så. Kan det inte bara bli ett sånt där jääävla högtryck som håller i sig?!

Imorgon kommer en elkille hit och ska fixa så vi kan koppla in hällen osv. Jag har inte hört nåt mer om det här med mörk valnöt, så jag hoppas på att han ändrat sig tillbaka till ljust. =)

Ikväll ska K ut med jobbet. Semester-middagen så att säga. Så jag ska över till Sussu. Hänga och äta lite gott.

Imorgon går jag in i v 36. Lika galet som vanligt.
Känner mig iaf "klar" eller vad man ska säga. Han kan komma när han vill nu, det viktigaste finns.
Inget bäddset till vare sig spjälsäng eller vagn iof, men det är ju lätt inhandlat. Kommer säkert inte ens använda sängen alldeles i början. Kanske skulle kolla på nätet om det finns nå fina bäddset att beställa.

Hänga tvätt då. Förbannat skönt att det finns en balkong med tvättlinor att hänga tvätten på. Torkar superfort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0