Bankskit

Åååh varför tar det sån tid. Håller på o för över pengar från våra gamla konton till våra nya konton i en annan bank.
Och jag blir så nervös. Varför vet jag inte. Jag slutar vara nervös när jag ser pengarna på våra nya konton.
Det är ju inte bara ett par hundra det handlar om... så här sitter jag som på nålar.
Och sen när jag hade gjort klart överföringarna så insåg jag att två lån kommer dras från våra gamla konton den här månaden. Så då fick jag föra tillbaka pengar... Och det känns så krångligt. Jag vet att jag gjort allt rätt och knappat in allt rätt, men ändå sitter jag här och svettas. Gah.
Pengarna ska finnas innan dagen är slut, så står det. Om man fört över innan kl.13:30. Och det har jag ju.
Tänk OM de inte finns innan dagen är slut? Då d roplem.

Okej.. dags att tänka på nåt annat...

Idag ska vi till Kristians päron och äta efter han slutat jobba. Mircomat är liksom inte gott längre. Och inte hämntmat heller. Det har vi iof varit ganska duktiga med att undvika. Har inte hämtat i veckorna mer än 1 gång tror jag.

På söndag köper vi köket! (om pengarna finns på kontot då...gah)

Hittade skitfina wallies som jag tänkt sätta upp i babyrummet efter jag målat. Men såklart, man kan inte beställa dem från Sverige. Dåligt dåligt. Så det är väl bara att leta nya... Någon som vet nån bra affär eller sida som har gulliga teddybear-wallies? =)

Jag drömde förresten att jag födde. Jag körde en taxibuss (?) och helt plötsligt så gnodde jag mig i ögonen för jag var trött och nästa gång jag vaknade (i drömmen alltså) så hade jag fött barn. I drömmen var det en flicka.
Det hade gått huuuur bra som helst. Knappt spruckit eller nåt. Så är det i alla mina drömmar när jag föder. Allt går som på räls och jag mår jättebra. Positiva affirmationer... positiva affirmationer...

Nej nu måste jag kolla kontona igen. Gulp.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hua nya konton o pengar ... s det löser sig nog! Du, fartdåre kke JAG oxå blir då så småning om hehehe. Kram

2008-06-27 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0