Fina filten

Idag har vi köpt bra saker. Älskar att gå och titta och köpa grejer till lilla kickern.
Köpte min älskade skötbädd som jag tjatat om. Haha. Helt onödigt dyr, men den är så fiiin.
Och så köpte vi de första blöjorna och våtservetter. Justja, nappar också. Man vet ju aldrig hur snabbt det behövs.
Om det ens behövs.
Och så ett par klädesplagg på rean på Exit. Kristian fastnade för ett par bruna snickarbrallor. =)
Självklart testade vi "vår" vagn igen i affären. Som vi alltid gör när vi är i nån affär där den finns. Hehe
Har även beställt en sån fin flanellfilt idag. Jag är inte mycket för Nalle Puh, men gamla Nalle Puh tycker jag om.
Då när han mest ser ut som en vanlig teddybjörn.


Helt galet vad det finns saker jag vill köpa. K är den som lugnar mig...  Och bra är nog det. ;)

Kommentarer
Postat av: Lilian

första reaktionen var att dunka huvet i kassadisken typ.. andra var grattis, glad för din skull.



men det säger ju inget om fortsättningen.

2008-06-24 @ 09:51:32
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: donny

Den bilden ska vara kvar! Punkt.

2008-06-24 @ 16:00:24
URL: http://donny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0