Gissning


V 33

Idag är det dags för bm-besök igen. Spännande o se hur mycket jag gått upp i vikt. Kristian har en gissning och jag har en gissning. Iof gissade jag det han gissat först, men för att vi inte ska ha samma så bytte jag upp mig ett kg. Hehe
Båda kanske har åt helvete fel. Shit the same. =) Jag trivs verkligen med den här extra magen, så det gööör inget.
Frågan är hur trivsamt det kommer kännas efteråt, när degmagen äntrar. ;) Det är ett senare problem!

Sen är det alltid roligt att få lyssna på lillens hjärtljud. Han ligger runt 145-150 de senaste gångerna. Första gången va han uppe i 160 o snurrade också. Det är lite roligt det där med att folk gissar på kön beroende på hjärtljuden. Jag menar det handlar ju om hur pass stressat barnet är, om det precis sovit eller t o m sover osv. Men men. Folk har alltid gissningar vare sig det gäller hjärtljud, magform eller vad man är sugen på. Låt dem ha det. I know my Ville. ;)

Fast det går inge bra med att övertala Kristian om namnet Ville. Han försöker vara benhård med att det är för finskt.
Ingen idé att spekulera i vad det blir för namn... det blir det det blir. När båda är överens. =)

Nu har renoveringen i köket börjat på "riktigt". Skåp o skit är snart helt borta och jag håller på o river tapet.
Anyday now så måste vi åka och beställa resten av vitvarorna.

Vi har köpt utemöbler! Micke o Sussus gamla. Trämöbler. Stora och fina. Med dynor också. Kalaset går på 1500:-, vilket verkligen är billigt! Härligt. Så igår va vi o köpte en liten kolgrill på Rusta. Den där riktigt stora gasolgrillen, han kanske kommer nästa sommar eller nåt. Skönt iaf att slippa jaga utemöbler mer. Nu kan sommaren komma, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0