Inga bilder


V 34


V 34

Där ser man iaf lite mer av hormonranden. =)

Jag försöker få in i mitt huvud att det snart är dags, men det går inte så bra. Jag förstår nog inte att jag verkligen kommer att få värkar en dag.. att vi ska vara här helt förvirrade och undra när vi ska åka in eller ringa förlossningen. Hehe
Och att jag dessutom sen ska få upp ett barn på bröstet. Galet.
Jag hoppas hoppas hoppas jag får gå åtminstone 38 fulla veckor. Sen kan han äntra när han vill.

Skulle lägga upp bild på nya vagnen och på lilla Elsa... Men det vill sig inte. Får ta det sen.


Idag är en trött dag. Sviterna från igår antar jag. Sovit hela förmiddagen.
Det är så förbannat skönt att jag kan gå och vila precis när jag känner för det.
Och att det inte är nåt konstigt med det. Hp rules. ;)

Gårdagen va rolig iaf! Alltid kul med Kolmården. Fast det va inte så mycket action den här gången. Djuren tog det mest lugnt och låg o sov överallt på safarin. Men men...
Såg en björn som sprang allt vad han orkade. Han hörde ljudet av en jeep och kände väl förstås igen det som mat.
Ja nej, den bilden ville inte heller läggas upp... suck.

Förvärkarna gör än så länge inte ont, vilket jag tackar för. De är bara lite obehagliga när magen spänner upp sig som två stora handbollar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0