It´s a girl!

Nu har de fått sin bebis! En flicka blev det. =) Vet inget namn. Allt hade gått så bra. 2 krystningar oså vare över typ. Hehe
Kul för henne då! Hmpf. ;)
Nästa stopp är Jimmie och Cicci. Sen vi? Nej, Malin först... Allt enligt bf alltså. Men sen kan ju vad som helst hända. =)
Så nu får man tillfälle att köpa nåt riktigt ulligulligtflicksött.... hihi


Jag har ju glömt att skriva att jag faktiskt har en hormonrand. Haha
Den är inte så himla tydlig, men den finns där iaf! Går både nere och uppe.
Jag trodde det bara va nån ådra eller nåt, men bm sa att det är en hormonrand.
Så, då fick jag den till slut då. Men ja, den skulle ju kunna vara en aning synligare. Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0