Klar bild

Lilian: Nej hur ska vi veta det om ingen sagt det till oss ? Kristians jobbarkompis köpte ett helt kök för 120´000, utan 50% rabatt. Och då tänkte vi såklart att det är lugnt, för 60´000 har vi ju råd med. Fast det beror ju på vilka vitvaror man vill ha också. Men nu sa Jimmy i s-näs till oss att de antagligen chockhöjt sina priser, SEN lagt 50% rabatt. Och ja, då gör det självklart ingen skillnad. Men det är gaaanska svårt att veta det du. =) Och montering var inte ens inräknat i det här priset. Kristian klarar ju sånt där själv...

Vi har ju en rätt klar bild av vad vi vill ha i vårt kök och det kanske helt enkelt är för "lyxigt" för att kunna ta det från Noblessa. Men som sagt, Ikea blir jättebra. Funkat hitills. Viktigaste är att vi inte har vitvaror från Ikea.

Idag vaknade jag kl.04 av en brummande bil. Stod och börna bra länge. Jävla idiot. Starta bilen och åk för fan, om du måste åka så tidigt på morgonen! Så jag blev vaken till en halv sju sju, sen somnade jag om.
Så ja då vare lunchdags snart då.. hehe

Kommentarer
Postat av: Lilian

har ju snackat om att mamma köpt noblessakök på en söndas promenad... men men det är ju klart.. jag kan ju ha varit otydlig.

2008-06-04 @ 20:12:44
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0