Loving it

Dåå har vi äntligen sett Sex and the city. Och den var förstås underbar. Ett förlängt avsnitt i stort sett, där de lyckades knöka in allt som borde vara med.  Lovely.

När det var typ 30 min kvar så kände jag att jag inte kunde hålla mig längre, jag skulle bli tvungen att missa några minuter för att kissa. Jobbigt läge, tänkte jag och sprang ut. bara för att upptäcka att man måste ha en jävla kod för att komma in på toaletten. Och den koden finns förstås på biljetten upplyste kiosk-tjejen mig om.
Gah.. det tyckte jag absolut inte att jag hade tid med. Att behöva springa in i salongen igen, hämta väskan, leta upp koden och missa massa minuter till av filmen. Nej, så jag fick sitta där och våndas i 30 min till. Det vare värt. ;)

Nu ska jag ner och titta vad grabbarna gjort med köket. En bra bit på väg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0