Min älskade

Jag måste ha världens gulligaste sambo...
Nu när jag kom hem från jobbet så hade han satt upp ballonger o serpentiner i hallen och köket.
Köpt fina röda rosor i arrangemang, köpt ett kort och skrivit fina ord. Och köpt en liten portions-kladdkaka och grädde, som han bundit in med serpentiner. Allt för att fira att jag går på ledigt nu... =) God, I love that man. =)

Jag fick faktiskt lite tårar i ögonen när jag satt i bilen påväg hem från jobbet. Det kändes så... ja, som att nu startar ett nytt kapitel liksom. Nu ska jag vara ledig och jag kommer inte jobba igen förrän vårt barn är över ett år gammal. Helt knas.

Det är början på ett nytt liv. Bokstavligt talat.

Kommentarer
Postat av: Lilian

Grattis till mammaledigheten!! :)

Jag kommer och joinar dig om sisådär

ett halvår eller nått. :) kramisar!

2008-06-06 @ 08:46:15
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Nikolina

Vad skönt för dig vännen och vilken GOO sambo du har!! Kram

2008-06-06 @ 09:19:32
Postat av: Pethra

Naw va gullig han är! Det är det där lilla extra som betyder så himla mycket. Som sagt, ny era nu. Härligt!

2008-06-06 @ 09:56:59
Postat av: Mamma

Oh va jag är glad att du träffade Kristian, bättre svärson kan man inte ha, han är världens gulligaste/ kram mamma

2008-06-06 @ 10:49:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0