Svullnat

Ojojoj vad mina fingar har svullnat! Haha
Märkte igår kväll att det började bli mer och mer stickningar i dem, men sen tänkte jag inte mer på det.
Inatt när jag vaknade så kändes händerna helt stela. Och mycket riktigt, de har svullnat nåt rejält.
Provade nämligen förlovningsringen och 1-års ringen nyss... haha. De går till strax ovanför där man böjer fingrarna, men inte längre. Ooops. Glad att jag tog av mig dem i tid så man slapp klippa upp dem.
Känns helt konstigt när jag knyter nävarna. Som att jag vore 80 och stel eller nåt.
Meeen, det hör ju till förstås. =)

Idag ska jag med mamma och handla midsommarmaten. Och till bolaget tror jag?
Helt knas att inte jobba dan innan midsommar. Men sååå härligt.

Fan va jag är nyfiken på hur det går för Jani och Heidi! Jag sa åt K att skriva och fråga försiktigt... nu har det ju iaf gått ett dygn. Vill inte va såndär "hur går det, har bebisen kommit än?!" 5 ggr om dan. Hehe


Kommentarer
Postat av: Rick

Vad skönt för dig att det inte är så där supervarmt iaf, för det måste ju vara olidligt, höggravid och 35 grader i skuggan till exempel....puh.

Vi ses i morgon :)

2008-06-19 @ 09:17:04
Postat av: Pethra

Åh, jag lider med dig. Hehe. Som sagt, tur du tog av dig ringarna i tid. :)

2008-06-19 @ 09:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0