Trumpan

Här sitter jag i vårt hus. ;) Killarna är och hämtar det sista i Måsta, sen är alla saker här.
Då återstår bara flyttstädning. Det absolut tråkigaste.
Men min mamma har sagt att hon kan hjälpa till och det underlättar ju nåt enormt.

Har varit en lång dag utan vila idag. Det känns. Inte för att jag har tagit i nåt fysiskt, men
det har blivit mycket flängande till båda bankerna (vi har bytt bank idag) och flängande
hit och dit emellan Måsta o här.

Snart blir det pizza, sen är det nog för idag.

Ska på möhippa imorrn. Och det blir nog jätteroligt, men jag känner att jag egentligen inte
är så PÅ. Får hoppas en god natts sömn ändrar på den saken.

Det var så nice att kunna gå till Sussu o grabbarna på 1 minut. Me like.
De bor ett par hundra meter härifrån typ. En garagelänga emellan bara.

Så, f r o m nu bor vi här i Trumpan. Hur nöjd jag är på en skala? Max! =)

Kommentarer
Postat av: Pethra

Grattis. :D

2008-06-14 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0