Packa

Packapackapacka... oj va tråkigt det är. Och då är det egentligen inte så himla mycket vi har att packa.
Men det är skönt att få det rensat igen.

Fick reda på idag att K inte får ta semester 4 veckor i sträck, eftersom han gått med på att jobba v 29, då han egentligen skulle börja ta semester. Så den veckan han går tillbaka, det är antagligen den veckan jag föder om jag inte går mer än en vecka över tiden. Så antagligen blir han ju hemma den veckan ändå. Föder jag då så. =)
Fast det är iof rätt bra, för då tar han ju en veckas semester efter nån månad eller så. Bara att det inte blir sammahängande iochmed de 2 veckor han är hemma efter födseln. Det lööööser sig.

 
Slutet av v.31                     V 32

9 veckor kvar.. Har fått höra att det tar försäkringskassan en god stund att betala ut första föräldrapenningen, så jag ska nog fylla i att jag vill ha det f r o m 9:e augusti. Sen om det den 8:e visar sig att jag inte fött, så ändrar jag bara. Vill ju inte börja nalla på dem innan han fötts.


Om 4 dagar flyttar vi. Tror inte jag förstått riktigt. Om 4 dagar sover vi inte ens här.
Men det känns skitbra. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0