3 veckors skillnad dårå..

Fyfan va trött jag blir. Skrev ett inlägg. Klart det försvann. Jaha.


V 16                     V 19

Kanske inte sån skillnad om man bara tittar på bilderna, men skillnaden känns!
Gick in i v.20 idag. Hurra.

"Kroppen: Nu har halva graviditeten gått och det börjar synas att du är gravid även utanpå kläderna. På vissa börjar naveln sticka ut en aning."

"Fostret: Fostret växer mycket under den här tiden och är cirka 25 cm långt och väger runt 250 g. Huden utvecklar nu ett gelélikande lager som kallas vernix, det skyddar huden från fostervattnet. Under mjölktänderna bildas de permanenta tänderna. På flickor formas vagina och äggstockarna innehåller vid den här tidpunkten över sex miljoner ägg, men reduceras till 300-400 ägg innan hon blir fruktbar. Pungen är fortfarande tom på pojkar."


Globen ikväll. Linda live. Yes. Sanna live. Yes. Charlotte live. Yes.
Hörde på radion att folk (äldre antar jag?) tycker Christer Sjögren är schlagerkung. (?) Dansbandskung, möjligen, men schlagerkung? Vad har han gjort för att förtjäna denna titel? En gång gör ingen kung. Inte ens två.
Om han vinner.. jaa.. vad gör jag då? Hehe. Bojkottar den här skiten.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Fiiiin mage! :-)

2008-03-15 @ 15:51:11
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Rick

Har du inte hört att Gert Fylking "hjälper" Krister Sjögren till Bagdad....sorry, Belgrad. Han säger att 200 000 kvinnor med våta trosor inte kan ha fel, Sjögren vinner. :)

2008-03-15 @ 17:41:19
Postat av: Mamma

Jaha ja där är mítt lilla barnbarn, att det ska ta sån tid.

2008-03-16 @ 09:26:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

Jag är ju oickså i vecka 20 (1) . Är vi i samma ? & din mage är nästan lite större än min haha, men min kommer snart ifatt

2008-03-17 @ 10:58:00
URL: http://MalliinO.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0