Böter

Fick böter, i förrgår tydligen. När jag stått på besökande i 6 timmar. Jajemen. Nitiska jävlar.
Fast mest handlar det nog om att jag bor här. Men då serni, har jag kommit på vad jag ska göra.
Jag ska bort o ställa mig på besökande på ett annat nr. T ex Tomtebogatan 14 eller nåt sånt, för då kan de fan inte hävda att jag bor där. Jag kanske har en kompis som bor där som jag besöker.
För jävlar om de ger mig böter igen typ inatt eller i helgen. Nu är Slagtäppan stängt för helgen så jag kan omöjligt ringa och fråga om det finns nån plats att reservera för mig. Så var i helvete tycker de att jag ska ställa mig i helgen då? 400 spänn rakt ner i sjön bara. För att nåt pucko va där kl.03 på natten utan ett liv.
På måndag ska vi ringa o se om det finns nån plats åt mig. Och finns det inte det, så finns det fan inget annat jag kan göra så då tycker jag de kan ta de där böterna o köra upp dem nånstan.

Kommentarer
Postat av: Rick

Be Kristian sätta ditt snabbfästen på reg.skyltarna, så att du kan parkera bilen, och ta med dig skyltarna, då kan de inte skriva böter, smart va? haha

2008-03-07 @ 16:09:05
Postat av: Lilian

Det är en 24h parkering.. oavsett om du bor här eller inte.. tycker du ska överklaga den. Btw så tipsar P om att du borde lägga en lapp i varje brevlåda i er port och fråga om de inte använder sin parkering om du kunde få hyra den av dom.. får du en plats nära er port. :)

2008-03-07 @ 21:35:34
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0