En slöardag

Måndag igen. Nästäppan från helvetet. Jävla koksaltslösnings-skitspray som inte funkar. Fick ändå ta den vanliga nässprayen igår kväll när jag skulle sova. Man blir ju tokig.

Igår eftermiddag va småkillarna här. Underbara! Man längtar så man blir sjuk efter sin egen lilla pojke. =)
Simon, det växer verkligen på oss..

Snart ska mamma hämta upp mig. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra förutom att åka och boka tid på Spakällan.
Men jag känner att om jag stannar hemma så kommer det bli en såndär moffardag i soffan. Nej! Så får det inte bli.
Så det blir väl att åka runt o kolla lite kan jag tro...
Köpte en snuttefilt/kanin igår till våran bäs. Den va jättefin! Och jag hittar säääkert lite kläder idag. ;)
Kristian har nu provkört "våran" vagn, så nästa månad beställer vi den från Tyskland. Sweet.
Däremot hade jag ju helt fel vad gällande priser på bilbarnstolar. Iaf för de riktigt små. Såg en igår för 995 kr. Varifrån fick jag 3000? Kanske de större kostar det, för större barn? Dunno. Så vi får se om vi beställer det från Tyskland eller inte. Iof vore det nog bättre att beställa den som passar till vagnen, så kan man bara klicka på den på chassit när man ska åka o handla t ex. Jafan.

Jaha nehe.. då börjar dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0