FÖR täppt

Men helt seriöst, är det meningen att vara såhär täppt!? Vissa stunder när jag ligger i sängen på sidan, så släpper det lite.. men det tar bara nån minut så täpper det till igen. Cicci nämnde 20-veckors-täppan... hoppas det är så. Så att det snart går över!
Btw är jag i v.21 nu.. så härligt.. Finns ingen oro längre, för mig. Jag ska bli mamma och min fina älskling ska bli pappa. =)
Han hade födelsedag igår så det var en hel del folk här under dagen. Alltid roligt!
Jag köpte en del grejer till hans målande, så nu väntar jag med spänning på nästa tavla! Och så köpte jag spel till Playstation 3, NHL 2008, för vi ska ju ändå köpa konsolen nu när den kommer igen. Har varit slut i stan ett tag. Men det stod att den preliminärt skulle komma in på Elgiganten imorrn, så vi ska åka och kolla då.

Idag ska jag till Pethra och gosa med lille Axel... Leka mamma för en stund.. ;) Eller så kommer han sova hela tiden och jag får låtsas leka nöjd-mamma. ;) Vi skulle luncha, så det är ju alltså ett tag kvar, vilket betyder att jag right about now skulle ha tid att sätta mig ned med mina scheman, så att jag kan deklarera om mina kassakort sedan förra året. Pust och stön va jobbigt. Men ja, vill jag ha pengar så...
Och så måste jag fylla i papprena om hp.

Jag skulle vilja gå i ide till våren kommer på riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0