Homeparty och böter

Såklart så var skötbordet inte alls bra, det på Ikea. Visade sig att det är konstruerat så att man får stå på sidan och byta blöjan? Konstigt.
MEN, när vi var för att kolla skötbordet på Barnens hus istället, så insåg jag att vi lika gärna kan köpa sängen där också. Så nu blir det Hjärtdesign i spjälsäng och skötbord. Har beställt och det kommer nästa vecka. =) Men det är antikbets båda två så det passar till garderoben ändå. Sweet.
Och så fick vi med oss vitrinskåpet också så det sätter Kristian ihop just nu.

Ska åka till svärmor om en halvtimme. Mamma och mormor ska följa med. Vi ska dit på homeparty, nå aloe vera produkter som nån ska visa.

Tror ni inte jag fick böter idag med? Fastän jag stod på nr 14! Så det måste väl vara så att det gäller för hela tomtebogatan. Jävla skit. 400 kr x 2 under en vecka. Härligt. Så då tänkte jag att jag får avboka ansiktsbehandlingen för imorrn, tyvärr.. Men, då sa min mamma att hon betalar den, för sånt måste man unna sig. Det vände min dag. =) Tack mamma!
Ska bli skönt att få brynen plockade och färgade igen.. Jag försökte hålla formen efter förra gången men det är fan svårt. Och sen tänkte jag höra med dem om det verkligen ääär så att jag måste skippa precis all massage. Jag menar om det nu finns punkter att trycka på som inte är bra, borde inte de veta då var de inte ska trycka? Behöver ju inte ta ryggmassage, men kanske nacke.. eller fötter.. whatever. Nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0