Hp

Jag vill ha påskmat idag med! Men jag har inte ens tagit upp tanken inför Kristian, vet hur den diskussionen skulle sluta. Skulle sluta med att jag själv fick köpa en burk sill o lite prinskorv o rödbetssallad typ. ;)
Men jag älskar verkligen den där maten. Så det får väl bli potatis, korv och pepparrotssås idag. En favorit det med.

Trevligt igår, men vad har hänt med våra sammankomster i släkten? Haha. Avsaknaden av alkohol gör att alla är ruskigt tysta till en början. Hehe. Men sen blir det ju alltid som vanligt igen. =)

Idag ska jag baka bullar. Får se om de blir ätbara. Första gången jag gör själv. Bakat när jag bodde hemma, med mamma o så, men aldrig helt själv. Ja det visar sig. Sen måste jag iväg till mormor o slå in presenterna till Kristian också. Frågan är, är jag helt klar eller ska jag köpa nåt mer? Hm hm. Tror jag är klar faktiskt. Ska tänka på´t. Fick ju inte tag på en utav sakerna jag skulle köpa visserligen...

Igår kände jag en rätt "hård" spark. Om man jämför med de små buffarna som varit innan alltså. Men man känner ju inget utanpå, så så hård är den ju egentligen inte. Längtar till Kristian också kan känna, för det händer en hel del därinne. =)
Skrev ut papper om havandeskapspenning också, men glömde de hos mamma o pappa. Vår chef slutar den här veckan, så det är lite bråttom att få dem ifyllda. Hört att de tar en stund på sig att besluta om ansökan.

Jaha nehe, vänta på Kristian som ska hämta upp mig så vi kan åka o göra nåt. Kanske en tripp till Barnens Hus eller liknande? ;) Alltid roligt att strosa o titta runt på sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0