Jävla huvudvärk

Huvudvärk, igen. Inte lika farligt som förut, men alvedon verkar bara hjälpa ibland. Gah. Blir galen. Men som tur är ska vi till bm imorrn, så jag får höra med henne då vad jag ska göra om det blir migrän igen.

Har för övrigt börjat känna av små buffar. Mycket mycket svaga, men det är iaf buffar. =) Känns mest när vi ligger på kvällen och ska sova. Som om nåt pulserar då o då i magen. Längtar till jag känner verkliga sparkar.

Nej, glass... På fredag blir det invigning av slagstaglass förresten. Om det inte snöar förstås. O nu blir det coops egna glass. Den bästa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jäkla huvudvärk, hoppas den ger sig, kom ihåg att dricka vatten / Kram

2008-03-20 @ 07:28:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

HEJ!Ja, de första sparkarna är verkligen speciella.. Nu väntar jag bara på att min lille ska komma ut.. är 3 dagar kvar till BF.. Och nu är det inga små sparkar man känner.. Kan göra riktigt ont i bland.. hoppas att allt är bra och att huvudvärken går över.. Kram

2008-03-20 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0