Penning

Gosade bebbe hos Pethra igår. Mycket mysigt. =) Snart igen! =)

Tagit nytt kort idag.. men ja.. inte hänt så himla mycket.

V 21

Idag är en ganska konstig dag.. Känner mig sådär seg och slö och bara vill sova. Ska jobba imorrn igen efter att ha varit ledig i 6 dagar. Man blir sååå arbetsskygg när man varit ledig så länge.

Håller på och fyller i de där papprena om hp. Svårt att beskriva en hel arbetsdag, dagarna är ju rätt olika beroende på vad det är för veckodag. Men jag beskriver en fredag typ, det är ju ändå då man behövs som mest och vet att man definitivt jobbar. Och sen blir det ju helt annorlunda i sommar än vad det är just nu. Och det är ju då jag behöver vara ledig. Ja det blir nog bra det här. Hoppas chefen jobbar imorrn så han kan fylla i sin del.

Försökte planera föräldrapenningen idag. Tänkte jag skulle planera för både mig och Kristian och se vad det blir på ett ungefär. Men fan, jag fattar ju inte..  Har inte orkat läsa på det här med dagar och grejer. Hur det blir eftersom han kommer att ge mig dagar.. Hur många dagar är det jaaag har i slutändan liksom. Äh.

Inte använt någon näs-spray sedan igår natt... Duktig jag. Inatt fick jag klara mig utan. Men samtidigt.. jag läste på familjeliv om folk som har problem med täppan genom hela graviditeten. Hms. Då hjälper det ju alltså inte om jag slutar med spray. Men det fanns tydligen andra saker man kunde prova och köpa. Fick lite olika tips. Och i slutet, om man inte orkar mer och behöver få sova innan förlossningen, så finns det tydligen medicin, som ska vara ofarlig för bebisen. Är väl bara så kanske att man inte kan medicineras hela graviditeten.

Ska nog köpa nåt idag. Till barnrummet alltså. Säger alltid så och hittar aldrig nåt, men idag så! ;)
Vi skulle beställa vagnen med den här lönen, men det får bli nästa eftersom det är med den här lönen vi reser.
Gör inte så mycket nu när vi vet vad vi vill ha för vagn..
Men jag skulle vilja att de ringde från Barnens Hus så vi kan få hem sängen och skötbordet.

Måste köpa mer havandeskapsolja idag. Redan använt 2 flaskor. Hehe. Eller är det 3?

Och så måste, MÅSTE jag kolla upp att börja simma eller nåt nu. Fan... skulle ha gjort det direkt från början. Men det har ju varit så kallt. Man vill gärna inte gå ut med blött hår då. Mycket stt skylla på, jag vet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0