Borta bra..

...men hemma bäst... Och det är ju verkligen så. Man uppskattar aldrig sitt eget hem så mycket som när man varit ifrån det ett tag.
Vi kom hem vid 06 imorse. Tack snälla mamma och mormor som åkte till Arlanda för att hämta oss. Stackarna fick stå där nästan en timme och vänta på oss för att flyget var försenat. Och självklart så ville ju inte våra väskor komma först av alla (varför är det alltid så, vems väskor är det som kommer först?) så man fick ju stå där ett tag och glo väska efter väska också.
Vi har iaf haft det jättebra! Det har varit en lugn och skön vecka fylld av mycket vatten, cola och sol. =) Och lite mindre god mat. Nej tacka vet jag Billys Boys, så en sån fick det bli idag vid lunch.
Det har varit varmt, men inte sådär supervarmt. En dag åskade och regnade det i ett par timmar, men annars har det så gott som varit sol nästan hela tiden. Men inte särskilt mycket varmare än det är här hemma.
Poolen och havet va en aning kallt om man säger så. Jag lyckades simma i några min. i poolen, men det var typ allt. Solstol och 2 goda böcker blev min gebit.
Och biljard, vi har spelat massa biljard. Det är kul! Nej hur som helst, en skön och fin vecka med min älskling, det var grädden på moset det. Nu är det bara att invänta vårt nya liv med hus och barn. =)


V 27

Jag är i vecka 28 nu. Gosh. Blev glad varje gång någon nämnde graviditeten där nere. i början tyckte jag att ingen ens la märke till magen eller nåt alls, för vi blev tillfrågade om vin och grejer. Men sen så kom det igång. Alla där tycker att jag har så stor mage för att gått så "lite" tid? Jag tycker mig se att den är precis normal när jag jämför med andra på nätet t ex. Men men, jag blir bara glad om det syns som attan. =)
Mår fortf. bra och har inga större krämpor. Ryggen tar lite stryk ibland om jag sitter konstigt eller för länge. De hårda solstolarna och den hårda sängen var kanske inte det bästa.
Sen vet jag inte om det är halsbränna jag känner av? Kristian hade iof också det igår så det kanske var för man ätit annorlunda och så. Druckit mycket cola, kan man få det av sånt?

Om en vecka går jag in i tredje trimestern. Hur galet är inte det?
Ca 13 veckor kvar. Nu är det dags att fortsätta med inköpen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0