Bra värden

Varit hos bm. Alla värden var bra och magkurvan ligger också bra. Allt är som det ska. Blev positivt överraskad över vikten också. Det går som på räls med det här just nu. =)
Hon nämnde järntabletter igen. Eller hon sa "ditt blodvärde ligger fortf. bra, äter du järntabletter?" Hehe. Och det gör jag ju inte, så jag sa nej. Hon sa att då verkar det som att jag håller mig bra utan dem, men att vi kan kolla om jag behöver äta det efter v.36 eller vare var. Mja, visst, om värdet är sämre då så kan jag gå med på det. Då är det ju bara nån månad kvar. Men som det var nu så trodde hon ju redan att jag äter det pga att värdet är bra, så for now är jag home safe. Bebisens hjärtljud låg också jättebra.

Uuh, precis klämt i mig 2 frallor. Jätteonödigt, men jättegott. Eller onödigt var det väl inte, måste ju äta frukost. Men man kan ju äta bättre än frallor liksom.
Ska börja jobba kl.11. Ääända till 20:20 ikväll. Men jag står ut, för jag vet att slutet närmar sig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0