Sparkar

Nu är det nedräkning. 9 arbetspass + ett möte kvar. Sen är jag done och får bygga upp mina förväntningar inför bebis utan att jobba bredvid. =)

Igår började vi faktiskt packa lite smått här... Och fixa klart småsaker till köket osv. Det är på G nu.
Och så var vi på dop igår. Lilla Nowalie. O hon va så duktig hela tiden sötisen. =)

Fisen sparkar rätt mycket inåt nu. Man känner med handen, men inte lika starkt som förut. Eller vissa sparkar är ju såklart så, men oftast känns det mest som ett enda burr inifrån. Som att jag vibbar eller nåt. ;)
Jag kan verkligen inte få in i mitt huvud att jag på lördag går in i v.30. Eh? Och öht att jag är i tredje och sista trimestern. Fyyyyfan va snabbt det har gått. Fast det är nog skönt att det känns så. Så man inte går här och skulle vara trött på det med 3 månader kvar. Halsbrännan eller vad det var tycks inte dyka upp regelbundet iaf, det är ju bra. Fick en släng av det i lördags morse men jag var snabbt med och tog novalucol, då försvann det nästan direkt. Annars går jag mest och väntar på allt det här onda, som inte verkar komma? ;)

Idag ska mamma besikta min bil. Den kommer icke gå igenom, det vet jag redan. Pga jävla avgas-skitet.
Men men... Jag var ju inte ute i god tid med att kolla upp det precis, så man får skylla sig själv.

Nej då var det dags att åka till jobbet. Vanlig-arbetar-dag idag. Slutar vid fyra. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Det har verkligen gått sjukt fort.. känns som igår när du ringde och berättade. Galet alltså.. Du måste komma hit nån dag så jag får känna lite sparkar. :D

2008-05-19 @ 13:45:32
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0