Supertrött

Det verkar som att Kristian blir mer o mer intresserad av namnet Ville. =)

Varit på inflyttningsfest ikväll. Väldigt trevligt, men jag stod i 2 timmar så till slut ville jag bara åka så jag kunde sitta ned. Hehe. Åkte till Lilian o Patrik o kolla på ESC istället.
Nu ska jag strax gå o sova... waaay past my bedtime. Får säkert ett samtal snart iof om att hämta K.

Mina fingrar har nog gått upp nåt gram. Det blir svårare o svårare att få av sig ringarna. Men än ger jag inte upp!

Nu är det verkligen bara 5 arbetspass kvar.. sen ledigt. Fattar jag hur skönt det kommer bli? Förut var jag lite "orolig" för att jag skulle få det långtråkigt. Men eftersom vi nu flyttar mitt i allt så tror jag nog att jag har saker att göra hela tiden. Inga problem. Ska mest bli skönt att faktiskt kunna vila/sova preciiiis när jag är sådär supertrött.

Mors dag imorrn/idag. Nästa gång det är det så är jag också mamma. Häffit. Och K är pappa redan i år när det firas Fars dag. =)

Nu är det natt.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Eftersom du NÄSTAN är en mamma så önskar jag dig en trevlig "låtsas" Mors Dag! ler Kram

2008-05-25 @ 09:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0