Vill inte

Usch jag får ångest för att jobba nu den sista tiden... Inte för människorna, men för det tunga. Och veta att jag inte klarar av allting. Det är skitjobbigt när jag känner att "jaha, där står den kartongen allra längst in, för att få tag i den måste jag alltså först försöka komma förbi de där andra kartongerna med magen, sedan lyfta framåtböjd för att kunna ta ut kartongen snabbt till den väntande kunden" Och det vore ju en sak om kartongerna vägde 5 kg, men det gör de ju inte... Nu har jag liksom varit borta 2 veckor också och under de här 2 veckorna har det hänt en hel del med magen. Jag villinte villinte villinte dit.
I övrigt kan jag känna att jag inte vill dit heller för jag mår dåligt när jag tänker på hur det kommer bli efteråt...
Och över att det känns som att man redan är därifrån. Verkar behandlas så på schemat iaf.
Och det blir så dumt för samtidigt som jag vill säga till, så vill jag inte. För jag vill ju egentligen inte jobba mer timmar nu sista tiden, samtidigt som jag skulle behöva de pengarna...

Äh, det gäller att "hålla ut" de sista veckorna nu... Sen får jag koncentrera mig på att bara må bra och förbereda.

Är iaf ledig 3 dagar nu, så jag tänkte börja packa lite. Måste ner och växla tillbaka pengar också.
Det är också skit, fick ta lite av pengarna i "barnfonden". Funkar inte annars. Och jag hatar det.

Bra start på dagen? Hehe
Ska nog lägga mig igen.




Min älskade och jag..

Kommentarer
Postat av: Pethra

Va fina ni är!

2008-05-12 @ 12:08:27
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0