Datorn

Idag kommer de och hämtar datorn. Bilden försvinner titt som tätt, så vi får se om de kan göra nåt åt det eller om vi får en helt ny dator, som de lovat.

Igår somnade Ville kl.21 för natten, så lite bättre är det ju. =) Och vid 08 imorse var det uppstigning. Alldeles lagom.
Nu sover han dock igen, som han alltid gör 1 timme efter han vaknat för dagen.

Idag hade jag tänkt ta fram julsakerna... meen, de står i förrådet och jag orkar icke kränga på Ville kläder och allt bara för att gå ynka 50 m. Så det får vänta till K är hemma.

Anyway, skulle mest skriva det att de hämtar datorn, så jag vet inte när vi får tillbaka den. Just so you know.

(Tittar för övrigt på Törnrosa nu. Det senaste köpet till min Disney-samling. Mycket längesen jag såg den.)

Måste ju faktiskt bjuda på lite bilder...


Busar med pappa


Gymmar..


Hehe.. finurlig


Trött Ville


Ville och mamma..

Kommentarer
Postat av: Rick

Hur mysigt e inte det sista kortet då :) Lite avis e jag jue.....

2008-11-30 @ 15:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0