Fars dag

Då var Kristians första fars dag, över. Tog lite bilder på dem idag, dagen till ära. =)

Mina älskade pojkar.



Och idag, gott folk, tog vi äntligen vårt familjekort. Hehe. Det tog sin lilla tid.
Jag lägger inte upp den vi använder till tidningen, men som ni kanske förstår så
finns det ca 100 att välja mellan, eftersom jag aldrig blev nöjd. ;) Så jag lägger upp en annan.


Family


Lilla plutt aka Bubbleman ;)


Sist men inte minst så vill jag tacka Villes gammelmorfar och hans fru Inger, för presenten han fick idag! =)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Vilken dag kommer ni komma i tidningen då??

2008-11-09 @ 21:15:11
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: donny

Ni måste ha haft en svinbra fotograf på familj-bilden. Allt ser så perfekt ut. Exponeringen, ljuset etc.

2008-11-10 @ 21:25:25
URL: http://donny.blogg.se/
Postat av: Denise

Haha, här får man inte en snigel på ögat utan Kristian får en Ville på ögat!

2008-11-16 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0