Kalas

Idag ska vi iväg på kalas. Pappa fyller 55 år, så det blir pompa och ståt. Eller nåt. =)

Jag sitter här och väntar på mina frallor som Kristian är och köper. Han åkte för en timme sen så anyday now borde han vara tillbaka.

Ville ligger och sparkar och pratar i babygymmet. Lilla snutt.

Han fick ännu mer kläder av mormor nu. Mer i 62, mycket bra!
Plus att mitt paket har hittat hem, har jag skrivit det kanske?
Det paketet som tappades bort från Tradera, det har kommit nu. Skitbra!

En del människor vet man inte riktigt hur de tänker. Men men, det drabbar ju bara dem själva så. =)

Kommentarer
Postat av: Denise

Värsta är när folk INTE tänker...

2008-11-16 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0