Mysafton

Ja här sitter jag och väntar på att vår mysafton ska starta. Kristian är hos Kim och spelar playstation.
Han vet inte om att jag lämnat Ville hos mamma och pappa för natten, så att vi ska kunna ha en kväll för oss själva.
Och när jag ringde och fråga om han inte kommer hem snart så "ska bara spela några matcher till". Doh.
Vill ju inte avslöja förrän han kommer hem... så här sitter jag.... ugnen är på, salladen är gjord... Jaa, han kommer väl snart hoppas jag. Kände mig som värsta tjat-flickvännen som ringde om att han skulle komma hem. Men hur ofta har vi kvällar för oss själva liksom. =) Dock svårt för honom att veta det, när jag inget sagt. ;)

Och skithungrig är jag också.

Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas ni fick en trevlig kväll igår.. Kram Carola

2008-11-08 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0