Sådär

Ja det gick väl sådär  igår. Han sov 40 min, sen ville han ha mat. Och det var ju klantigt av mig att inte tänka på att planera in det där. Klart han ville ha mat då liksom. Jaja, nytt försök idag. Kanske.

Rick: Det kommer han få lära sig ändå. Bara för att jag är hemma med honom, betyder det inte att han inte kommer träffa andra barn. =)

Idag var vi ner på stan en snabbis. Köpte present till Erika och Anna, som båda har fyllt år.
Sen köpte vi lite till Jasmine också, Villes alldeles nykläckta syssling. Hon föddes igår. =)

Bebis sover nu... Så jag sitter här och väntar på att K ska komma hem så vi kan gå ut o gå, så Ville kan sova i vagnen. Haha. Jaja.. han tycker om att sova...så det går säkert alldeles utmärkt.
Nu slog han upp ögonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0