Smakis


Banangröt. Det är grejer det. ;)

Vi köpte en ny flaska idag. En billigare variant av såndär med bättre formad napp.
Det gick åt skogen, det med. Provade med sempers tetra-ersättning.
Så, nu har vi kvar att prova: jag är borta så han inte känner min lukt och den dyrare varianten av formad napp (som också ska vara mer mjuk) . Vi har några dagar på oss till på lördag. Hehe
Ska åka till mamma imorrn efter mammagruppen. Se om det kan vara så att han kanske tar flaskan med henne.
Då känner han ju inte min lukt på vare sig mig eller sin pappa.

Nu ropar Ville... maaaaat!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gubben, han ser verkligen ut att gilla gröten.

2008-11-18 @ 06:32:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Lilian

vet inte om du köpt pepparkaksdräkt än..

men dom har iaf på Åhlens! :)

2008-11-18 @ 07:59:31
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Rick

De andra inte klarar av, det är en enkel match för mig haha....jag lyckades iaf :)

2008-11-18 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0