Ratar flaskan

Vi har en mycket bestämd ung herre. Han har helt plötsligt fått för sig att flaskan kan dra.
Sååå, jag provar lite varje dag för att se om han kan vänja sig igen. Först trodde vi det var bara ersättningen han ratade, så jag satte igång att pumpa. Men jag provade med bröstmjölk idag och han var lika arg för det.
Sista chansen är den där flaskan som har en napp som är mer formad och har annat material. Den ska vi köpa idag och testa. Om det inte funkar, så är jag låst, helt enkelt.
Det är ju förstås lite tråkigt. Det betyder att jag inte ens kommer kunna dra iväg och träna förrän han äter riktig mat.
Och att lämna bort honom för natten är ju uteslutet. Det är förstås också tråkigt, men jag tycker det är jobbigare att inte kunna vara iväg några timmar bara sådär.

Vi ska förresten börja med lite gröt-smakis idag. Banangröt tror jag det är som står på schemat. =)

Helgen var lugn. I fredags var vi bara som 3 soffpotatisar. I lördags firade vi pappa som fyllde år. Och igår var jag och Ville iväg och firade Belinda som fyllde år. Vi får se hur nu i helgen blir. Allt beror på Ville. =) Antingen ska vi till Anna, som fyller år, eller så blir vi hemma, med gosungen. Så det är alltså meningen att Ville ska sova hos mamma och pappa. Vilket ser rätt mörkt ut nu som ni förstår.












Jag känner att jag håller på att förlora kampen om tummen..


Lilla snutt. Ham blir så arg så arg när jag drar ut tummen o sätter in nappen. =)


Provade sittvagnen. Den va kul!


Men bara en liten stund... ;)

Kommentarer
Postat av: pethra

kom igen nu satana ville, ta flaskaaaaan! ;) såå fina bilder, lilla plutten suger på tummen..

2008-11-17 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0