Bok

Älskling fick en sån fin bok av sin mormor igår. Första boken. Den gillar han! =)






Idag spenderades dagen hos Anna och Astrid. Tigerkaka, saft, prat, tecknat och en massa dreggel. ;)
Astrid är så härlig! Astrid på socker-kick är roligt. Helt crazy. Hehe
Och min Ville va såklart jätteduktig. Han är så snäll... Bara han får stå så är han nöjd. =)
Imorrn ska vi ut till mamma o pappa på dagen. Sen är det meningen att jag ska träna vid kl.16. Och jag verkligen borde gå även om inte Pethra följer med. Bordebordeborde.

Nu är Kristian uppe och spacklar i Villes rum. Sen ska det målas... Men jag vet inte riktigt i vilken färg. Har hela tiden tänkt åt det bruna/beige hållet... Hmhm. Mina wallies verkar jag behöva glömma. Hittar ju inga fina. =(
MEN, schabloner kanske. Man kan ju göra egna om inte annat. Ja vi får se.

Nu vaknar fisville här.. dags att mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0