Borttappat paket

Köpte ett paket med begagnade kläder på Tradera. Borde ha kommit till mig innan helgen, så jag tänkte att vafan äre frågan om. Mailade tjejen. Då visar det sig att hon skickat det till vår förrförra adress. Vilket absolut är mitt eget fel eftersom jag inte ändrat adress på tradera. Gah.
Så nu håller jag på o försöker spåra det satans paketet, vilket är bramycket svårare än jag trodde. Om man har ett kollinr är det hur enkelt som helst, men det har jag inte för hon skickade det som privat-brev. Men skam den som ger sig. Mamma och jag åkte till posten och hörde efter vad jag kan göra. Tydligen finns det nån slags central, dit alla brev o paket som inte hör hemma nånstans, skickas. Så nu ska vi väl se om jag inte kan få tag i det.
Villes små kläder ju... Han vill ha dem! ;)

Idag fyller vår älskade plutt 3 månader. Han har faktiskt fått en present också. =) En jättefin åkpåse av sin mormor!
Mycket behövligt. Tack igen kära mor.

Nu har jag skummat igenom och planerat för namnfest. Vi ska ta och se om det inte kan gå av stapeln den 31:a jan.
Får se vad min mormor tycker om det. Hon fyller år den 29:e och ibland ställer hon till med kalas den helgen närmast hennes födelsedag. Dock tror jag inte hon har råd i år, så det blir nog bara fika på själva födelsedagen kan jag tro.
Det stora problemet med vår namnfest är egentligen att vi inte får plats här hemma. Min släkt, hans släkt och sen våra närmaste vänner. Ujuj. Men men, det går säkert att ordna. Låna lite bord o så. Man får sitta trångt helt enkelt.
Är ju inte sånt holabalola så man behöver plats. Bara vi har en liten plätt att stå på när vi ska prata lite om vår plutt, eller vad vi nu ska göra. Blir alltså inget dop. Namnfest är ju som dop, fast man skippar kyrkan. =)

Nu håller Ville på o vaknar ser jag... Han är en trött liten människa han. Sover sover o sover.
Skulle behöva vänja honom vid att man somnar tidigt på kvällen så man kan gå upp tidigt på morgonen. Anyday now.. ;)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hittat paketet?

2008-10-09 @ 08:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0