Lilla plutt

Hittade allt jag behöver. Nu finns det inget att skylla på. Skulle möjligen vara att jag inte köpte en överdragsjacka.. ;)
Ska bli skönt. Jag är totalpeppad! Köpte t o m vattenflaska. =)
Däremot kände jag inte att jag hade tid för att gå och prova kläder till imorrn. Får se om det hinns med imorrn. Känner mig inte lika stressad om Kristian är med och tar Ville.

Igår var jag och Cicci ute och gick långpromenad. Det var hur skönt som helst. Ja, vi hade förstås barnen med oss också. =) Jag måste verkligen börja gå ut och gå en liten stund varje dag. Ville sover  ju så bra i vagnen.

Igår kväll hade vi en liten pärs här. Ville bara skrek och grät... Vi fattade ingenting. Han skriker ju aldrig... Man blir ju helt förvirrad om han gör det. Haha. Iaf, inget hjälpte.. Han va inte hungrig, inte trött, inte blöt blöja osv...
Sen tog vi tempen och den stannade på 37,8. Tydligen så har bebisar inte feber förrän det kommer över 38 grader, men det sket vi i, vi gav alvedon ändå. Och dååå... då lugnade han sig och somnade. Lilla plutt. Undrar om det är en liten tansing på G eller nåt. Han är ju inte förkyld heller så det måste va nåt sånt. Han åt även rätt ofta inatt. Han brukar sova 5-6 timmar innan han vill ha, men nu gick det bara 4 timmar och sen 2 timmar efter det. Så nåt vare nog...
I vanliga fall har han ca 36,9 grader, så det kändes ändå som att 37,8 va så pass mycket att vi ville ge alvedon. Och det gick ju bra. =)
Idag är han sitt vanliga jag, nästan. Lite gnäll har det varit, men det tror jag bara är vanligt trött-gnäll.

Nu ropar han. Babysittern är inge rolig längre. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0