Strålande jul

Det var SÅ skönt att träna. Nu måste det bara bli en vana.

Helgen va SÅ kul. Haha. Det får INTE bli en vana. ;)

Idag ska vi ner på stan med mamma, Sofia och Dennis. Se om jag hittar lite fler julklappar.
Gaah.. jag vill bara börja pyntapyntapynta. Love christmas! Julaftonskvällen är det bästa.
Och den här julaftonskvällen finns det en liten Ville med också. Ännu bättre. =)
Kvällen innan julafton är också helmysig. Godis, tv och mys.
Jag verkligen längtar till julmiddagen på julafton. Då kommer Ville kunna sitta med vid bordet. Störtmys!
Nu babblar jag bara. Ni kanske har märkt att jag älskar julen? ;)
Julgran ska köpas tidigt i år. Den ska va finfin!


Finfin kille. Skitglad. =)


Här lekte vi turban-nisse. Inte lika uppskattat. ;)


Just chillin´...


En utav våra misslyckade familjebilder.. hehe. Varje gång vi tyckte att vi blev okej, så tittade Ville bort.
Sååå.. vi ska försöka igen en annan dag. =)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Vilken fin familj :)

2008-10-28 @ 17:15:24
Postat av: donny

Julen är tamejfan bäst. Har alltid varit och kommer alltid o vara.

2008-10-28 @ 21:46:45
URL: http://donny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0