Trött liten kille

Vet inte om paketet är hittat. Man fick skriva i ett formulär och beskriva paketet och skriva adress. Om de hittar det så skickar de det till mig. Så man får hoppas.

Inatt somnade Ville först runt halv ett-ett. Gah. Men men, jag gick upp 08 med honom. Det är alltså ungefär en timme sedan. Han har redan slocknat. Skittrött. Hehe


Först var han glad och nöjd


Sen blev han mycket skeptisk till den tidiga timmen


Gäspen kom som på beställning...


.. och så även sömnen...


BAM.. så va han utslagen.. ;)


Så nu sitter jag här, när jag hade kunnat sova. Hehe.
Nej men han får inte sova hela dagen idag. Det kom ju liksom tillbaka och bet mig i arslet igår.
Släckte ned innan 23... så vi låg ju ett tag och kämpade. Han åt ett par ggr. Sen gav han väl upp antar jag.
Han brukar kunna sova hela dagen och ändå sova på natten, så det var nog en engångsföreteelse, eller så
har det ändrats. Han blir ju äldre och äldre och kan snart inte sova sådär mycket längre. Rutiner. I´m trying to.

Hade faktiskt tänkt gå ut o gå med honom nu efter att jag ätit frukost o så. Så har han kunnat sova en stund i vagnen.
Men det är sånt pissväder så det får vänta. Vi ska till läkaren 14:15, så om det är bättre då kanske man kan gå dit.
Dags för första sprutan idag. Det kommer gå jättebra. Han är så duktig vår lilla kille.

Jag vet vad jag gjorde förut, hur mitt liv var, men ändå känns det som jag aldrig gjort annat. Han har varit här så kort tid, ändå känns det som forever. Det är det här jag har väntat på. Det vet jag nu.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Haha.. värsta serietidningen. Ville the slacker =)

2008-10-09 @ 12:29:28
Postat av: Mamma

Ha Ha vilken kille, du får inte bråka med honom så där och ta upp honom tidigt, måste ju sova klart.

2008-10-09 @ 14:42:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0