Update

     
Finast                                      Rolig bild =)

 Tittar på tv och skrattar =)



Älskade





Lugn och skön helg. Fredags var det fredagsmys á la mammaochville. Kristian var på grabbkväll.
Lördag blev det fika hos Micke, Sussu och barnen, sen varma mackor med film på kvällen.
Idag blir det lunch och jul-planerande hos mamma och pappa. Sen blir det säkert nåt gott och film ikväll. =)

Tänk att det snart är jul... gah. Vi köpte de första julklapparna igår. 2 till Sofia och 1 till Elias. Lika bra att börja.
Men i år blir det relativt billiga julklappar. Barnen bryr sig ju ändå inte om vad det kostar. Skönt det.
Numera ska det dras lott på min sida också. Och det känns skitbra. Kanske man kan leva normalt över jul också.
Pengar pengar pengar... Tänk om man kunde vinna som tanterna på postkodmiljonären gjorde igår. En sisodär 20 miljoner var.
Vi skulle avsluta vår lott förut, men det vågar vi inte. Tänk om man avslutar och så visar det sig att grannskapet vinner. Nej för tusan, lotten ska vi ha kvar.

Anyway, så länge jag har min familj så är jag lycklig. Vackert hem, vackraste sonen och en underbar sambo... kan det bli så mycket bättre? =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens underbaraste unge, hans leende kan smälta glaciärer.

2008-10-19 @ 11:53:12
URL: http://[email protected]
Postat av: donny

fyfaaaan vad nöjd han ser ut när han ser på tv :D

2008-10-21 @ 17:25:31
URL: http://donny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0