Gått bra

Det funka ju rätt bra det här med att vända lite på dygnet. Vi la honom vid åtta igår och vi gick upp halv åtta idag. =)
Han vaknade en gång för mat vid 21:30 och en gång vid 01:30. Men annars så vare lugnt förutom "tappa-nappen-situationer" ibland. Jag känner mig lite trött, men det är nog för att jag låg på helspänn efter att han tappat nappen ett par ggr. Detta ska nog gå bra. Han är mycket anpassningsbar verkar det som. =)

Idag skulle vi kanske ner på stan och träffa Pethra? Ingen aning om det blir av. Hehe. Du skulle ju maila! ;)
Men antagligen så åker de till Jenniefer, Pethras syster som fått barn i förrgår. Det blev en kille.
Tror det va runt 4700 g och 55 cm. En stor liten klump. =)

Ikväll kommer nog storebror hit och bara är. Blir nån enkel mat och kanske en film.
Hoppas Ville vill vara lite vaken då. Knappt så Tom sett honom vaken.

Imorrn blir det lite festa igen. Anna, Niclas, Lilian, Patrik, Pethra, Martin och Amelie kommer hit. Mest chill, men även lite singstar. ;) Fotbollen ska ses också, på begäran av pojkarna.
Ska bli kul!

Nu sover Ville gott igen. En timme orkade han innan ögonen grusades. =)


En "suga-på-tummen-situation", som jag gör allt för att undvika! Han ska icke börja suga på tummen!
Dock verkar han kämpa rätt hårt med att göra det. Hehe


Den här killen är verkligen hans bästa kompis.
Han skrattade högt och hjärtligt åt honom igår.
Tyvärr var jag inte framme med kameran förrän han slutat.


Glad i gymmet


Trött men glad i gymmet


Kommentarer
Postat av: Pethra

Gulle. :) sorry att jag inte maila. ;)

2008-10-10 @ 09:20:45
Postat av: Mamma

Mormors lilla duktiga kille, jag längtar till i morgon.

2008-10-10 @ 17:22:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0