För många

Vi får se hur det blir med vårt namnkalas... räknade till nästan 100 pers. Det är icke godkänt. Får absolut inte plats.
Så vi pratade om att det kanske bara blir de allra närmaste. Föräldrar, syskon o mormödrar. We´ll see.
Tycker det är skittråkigt att behöva skära ned så pass mycket, men det är stört omöjligt att kunna ha ett litet namnkalas med 80-100 pers. Inte helt oväntat är det ju förstås min sida som trissar upp antalet. Hehe. Så förvånande. ;)
Egentligen vore det bara enklast att ha dop, så man får vara i kyrkans lokal o fika. Men icke.
Isåfall har jag hellre inget alls.
Men vi får se. Vi får prata och planera.

Idag ska jag och Ville åka o storhandla med mamma. Kristian fick sina pengar igår från försäkringskassan och frysen/kylen är tom. Så passande.

Kommentarer
Postat av: Denise

Ah, det är väl så pass kort tid kvar då iofs så man kan väl vänta med att se vad det är som kommer ut =)

Inte direkt så att jag är könsdriven och köper rosa/blå kläder. Blir mkt rött. Ibland kan man önska att lillskiten ska ploppa vilken dag som helst, men det är såklart bättre om den bakas färdigt.

2008-10-18 @ 10:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0