Väldigt arg

Det gick så bra så bra hos farbror doktorn. Eller tekniskt sett var det ju sjuksköterskan som tog sprutan.
Ville sa till, men det va allt. Sen skällde han visserligen ut mig efter noter i bilen, men det är en annan femma. Haha
Han verkligen gapa på mig. Inga tårar, bara arg. Haha. Gullig va han. =) Det är klart, han va väl förbannad.
Jävla morsa som tar honom till såna människor. ;)

Nu sover han så gott... Fast han har varit vaken rätt mycket idag. En gång väckte jag honom t o m. Lite försiktigt sådär. Och han va nöjd direkt så det va nog ingen fara det inte.
Nu väger han 6435 g och är 58,5 cm lång. Stora killen... men samtidigt vår lilla plutt.

Vi ska se om det blir en familjepromenad idag. Känner jag oss rätt så kommer vi tveka. SÅ lata... ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mommos lilla plutt, jag tänkte på honom i går och den där sprutan, men han är så duktig men det är klart att man blir arg, jag undrar vems humör han har?

2008-10-10 @ 05:50:01
URL: http://[email protected]
Postat av: donny

Ja med en sån morsa så är det klart att han brusar upp. Fyfan så det kommer låta i det där huset om 15 år. Världskrig.

2008-10-10 @ 18:47:36
URL: http://donny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0