Happy birthday

Gissa om jag fick en gullig start på födelsedagen. Kristian kom upp med en bricka med frukost, ljus, kort och present, medan han sjöng en rad ur "ja må hon leva". Gah. Blev så glad. Aldrig fått frukost på sängen av nån förut. Sen gick han ned och gjorde iordning till sig själv också. Där satt jag och åt med tårfyllda ögon. =) Älskar älskar älskar honom.
Fick presentkort på Gina Tricot, så idag ska jag se om jag hittar nåt till ikväll!

Vi håller på o gör iordning för idag. Kristian donar med smålister och jag städar. Det ser faktiskt bra ut nu. Tänk va duktig han är, min karl. En riktig handyman. =) Igår kväll fick vi upp lite tavlor och sånt också. Nice. Känns som ett hem nu, inte en knarkarkvart. Hehe

Vår fina son ligger här i vår säng och sover. Det är inte riktigt hans timme än så att säga... Den gossen drar sig gärna till runt 11-snåret. Vilket passar oss utmärkt idag såklart.
Alltså han skrattar högt nu ibland. Är det way to soon? Är det jag som inbillar mig? Eller vi. Men jag svär på att han skrattat högt. Kristian killade hans fötter med hans skäggstubb och där kom skrattet. Flera ggr om. Sen skrattade han igår när han låg och tittade in i elementet (?). Haha. Och sen har jag hört det när han sover också. Could it be?
Han är ju bara 10½ veckor. Men det kanske är nu det bör komma liksom? Ingen aning. Skrattar gör han iaf. =)

Nej nu måste jag fortsätta städa. Skulle bara berätta om min underbara start på dagen. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Låter härligt! Grattis på födelsedagen :)

2008-09-20 @ 10:22:11
Postat av: Lilian

Myspys! :)

2008-09-20 @ 11:27:41
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Mamma

Underbara lilla gulliga familj, jag blir rörd när jag läser vad Kristian gör, Grattis på födelsedagen!!

2008-09-20 @ 13:04:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Pethra

Åh va härligt! Klart han skrattar. :) Grattis grattis, ses sen!

2008-09-20 @ 14:05:30
Postat av: emelie

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en kanonkväll! Vilken gullunge den där Ville är, så himla söt! :)

2008-09-20 @ 17:25:08
URL: http://eca.blogg.se/
Postat av: donny

Inte en enda rad fick man på din blogg!? Är det tacken det? Hmpf! Här anstränger man sig, oså bara... nä jag säger då det.

2008-09-22 @ 00:08:18
URL: http://donny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0