Nytt liv


Min älskling i fina kepsen. =)

Idag ska vi till Bvc igen. Kolla hans "knölar" han har i huvudet. Antagligen är det bara lymfkörtlar eller fettknölar eller nåt, som alla har. Men nymamma som man är så vill man ju kolla allt. Hehe
Nu går det himla fort med honom alltså. Han är så mycket mer med och han tittar verkligen och hänger med i musikmobilen han har ovanför sängen. Roligt. =) Och så ler han ju en hel del, men jag längtar till skrattet.

Idag ska Kristian och Kim lägga vardagsrum/hallgolvet. Fyfan va skönt! Tapeterna hämtade vi igår så de kanske kommer på plats i helgen om man har tur. Åååh va härligt. Känns som det ändå kommer se ganska skapligt ut här om ett par veckor. =)

Jag och Ville ska åka och fira kusin Tim som fyller 18 år idag. Stora grabben. Hehe
Så då får man väl se lilla Nowalie. Hon är så söt och rolig... lilla gumman.

Nu har mitt nya liv börjat. Eller, skapligt iaf. 4:e dagen idag som inget skit ska ätas, åtminstone inte här hemma. Att nån fyller, det kan man ju faktiskt inte rå för. ;)
Kom faktiskt i mina svarta jeans häromdagen. Fine fine, det hänger lite utanför, men jag har för tusan fött barn! Haha
Nej men nu får det vara nog med att äta skit jämt.. Går jag inte ned nu med hjälp av amningen, går jag aldrig ned. Träningen ska också tas tag i.. Men tydligen ska man inte träna på minst 3 månader efter ett snitt, så det får vänta en liten stund till. Frågan är också vad jag ska börja med... Friskis? Pethra vill ju inte gå på jympa, så frågan är om jag kommer masa mig iväg och verkligen gå själv. Frågan är ganska enkelt besvarad eftersom jag känner mig själv.
Simning skulle jag vilja, men det är samma sak där. För mycket jobb för att åka dit själv. Ja äh... vi får se vad det blir.
Nån bantning blir det iaf inte, inte så länge jag ammar. Men mer hälsosamt leverne har ingen dött av.


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fy fan va söt han är, mormors lilla älskling.

2008-09-04 @ 13:39:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Lilian

jaa en B-plan har jag..

om det inte gar att grilla blir

det till att vara i var lagenhet..

2008-09-04 @ 23:21:18
Postat av: Nikolina

vilken tuffing :)

2008-09-05 @ 20:34:55
Postat av: Belinda

3 månader? Till mig sa dom 6 månader.. Hehe men aja :) Hoppas allt är bra med er? :)

2008-09-15 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0